Reclame google

"A Practical Guide to ‘Free-Energy’ Devices" - comentat

Aceasta este schema unei farfurii zburatoare, eu am pus-o numai de divertisment, daca va intereseaza cautati pe web, Stefan Marinov concepuse un motor fara magneti permanenti. O gasiti mi se pare si in cartea : “A Practical Guide to ‘Free-Energy’ Devices. Aceasta schema face parte din proiectul lui Otis Carr (care intre noi fie vorba are o poveste mult prea cetoasa - sumerienii macar n-au mintit) relatat de Jerry Decker pe site-ul Keelynet.com, habar nu am de unde a scos-o sau daca e corecta, principiul e bun dar nu ma pasioneaza.




Acesta este pletosul de Hutchison care se juca cu un generator de frecvente (mari de tot) si a descoperit ca substantele isi schimba proprietatile la nivel atomic, intr-un mod pasnic, fara a degaja energie.Modificari la nivel subatomic - cautati pe web efectul Hutchinson, uitati-va pe youtube.

Recunoasteti obiectul:



Asta apropos de ce zic conspirationistii, ca americanii dau cu lingurita adevarul la populatie. Acest aparat apare in toate desenele animate care implica 'extraterestii', 'savanti tampiti' si 'raze laser'. No comment, just smile.

Comentarii

  1. Da ,,,super interesant,de 8 ani incer sa fac fel si fel de inginerii,asta datorita faptului ca imi place cum suna idea de energia libera sau gratuita.Asi vrea sa va aduc la cunostinta ca insa perpetum mobile mia reusit dupa un an si jumatate de lucru si studiu dela borator,functioneaza ca un reactor care poate fi oprit de la un simplu comutator.Cat priveste energia libera sa stiti ,pentru cei ce cititi acest articol postat de mine,ca energia libera sau gratuita chiar am ajuns sa ma pot folosii de ea,iluminatul l-am trecut pe acest mic reactor cum il numesc eu,care functioneaza continuu.Reastul pentru cei interesati de inginerie,va las descoperii ce sta la baza,perpetum mobile. Va dau un indiciu

    RăspundețiȘtergere
  2. In primul rand este " Perpetuum mobile" iar in al doilea rand.....cred, defapt sunt 100% sigur ca " cei interesati de inginerie" sunt satui de cei ca tine care au free energy acasa si dau decat [doar] indicii.....eu incerc de ceva timp ( mai mult de 8 anisori ai tai) sa produc free enregy....am studiat problema si am fost in 7 tari doar pt studiu. Iar concluzia MARE este ca se poate obtine " PARTIAL FREE ENERGY" deci: nu mai este free energy daca este partial.....;)

    RăspundețiȘtergere
  3. […] „A Practical Guide to ‘Free-Energy’ Devices” – comentat […]

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Energie gratuita nelimitata

primele generatoare complete de HHO in Romania

Nanobobotii si demolarile turnurilor gemene din 9/11

USA tine pe loc evolutia tehnologica pentru propriile interese strategice

Zeolit - pompă de căldură

Zeolit in concentrator de oxigen

9/11 nu e o manipulare, e semnal de alarma ca suntem prost proiectati

Orgonu` lu peshte, aerogel si alte leacuri gen chi sau ORMUS

The Secret - and everything after