Reclame google

The Secret - and everything after

Comentarii: aici, vreo mie :)

Ati auzit de zicala aia 'de ce ce ti-e frica nu scapi'?

Am vrut sa fie 12/2012?  - Da. Cu hotarare chiar. La inceput am zis ca e o gluma dar pe masura ce studiam teoria global scaling si implicatiile teoriei unificate a campului, imi dadeam tot mai mult seama ca suntem intr-adevar 'bucati' din 'curgere', ca in metafora lui Tom Bearden. Tesla a sezizat acest lucru, ca fiecare lucru care 'exista' are o vibratie (nu a masurat-o, a dedus-o din interactiuni). Au fost altii care le-au masurat: pletosul de Hutchinson.

The Secret spune practic ca suntem 'antene' care emit 'vibratii' in urma carora, universul se muleaza, creand lumea pe care o vedem. Ho'oponopono, tehnica vindecarii prin iertare capata sens acum. Stiam ca e adevarat, simteam si am si verificat adesea, dar imi venea greu sa cred ca trebuie sa-mi cer iertare mie insumi - nu avea sens. De ce bat atata moneda pe tehnica asta? Nu pentru ca sunt medic - acesta este un caz particular al folosirii tehnicii modelarii instantanee a universului. Mornah putea produce modificarea la nivel de minute. Dr.Kaleakala era mai modest dar stia ca se poate.

Sa mai zic de ce a zis Isus? Ca daca am avea credinta cat un bob de mazare... Am facut o pasiune pentru mazare de cand am aflat chestia asta, pe la vreo 6 ani.

Daca nu ati vazut filmul, aici aveti un teaser de 24min.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Energie gratuita nelimitata

primele generatoare complete de HHO in Romania

Nanobobotii si demolarile turnurilor gemene din 9/11

USA tine pe loc evolutia tehnologica pentru propriile interese strategice

Zeolit - pompă de căldură

Zeolit in concentrator de oxigen

9/11 nu e o manipulare, e semnal de alarma ca suntem prost proiectati

Orgonu` lu peshte, aerogel si alte leacuri gen chi sau ORMUS