Reclame google

primele generatoare complete de HHO in Romania

Au aparut si primele aparate generatoare de HHO in Romania. Oficial, pe firma, cu factura, service, garantie, postgarantie si tot tacamul.

Am pornit de aici: http://www.h2orse.com/

si am ajuns la distribuitorul roman: http://www.kenterprise.ro/ro/magazin_online/generatoare_oxihidrogen_2.html

Mult succes pionierilor si celor care dezvolta ideea!

[ EDIT ]

Marius Moldoveanu  (Miercuri, 25 Iunie 2008)
Evaluare: 3
Economia pe un motor de Diesel 1.5 L ( Dacia Logan) este de ( medie) 17% calculat in conditii de rulaj pe in oras ul Buzau pe E85, DN 10, Autostrada
Soarelui cu viteze de la 50 Km/ora la maxim 160 Km/ora.
S-a folosit in proportie de aproximativ 40% AC-ul iar luminile de intalnire au fost
pornite tot timpul.
Consum apa de circa 750 ml pe distanta de aprox.500 Km testati pana acum.

Remarc faptul ca are un consum cam mare de apa, in conditiile in care alti experimentatori raportau un consum de 100ml/luna... Sunt curios cat consuma aceste variante.

Uitati o varianta cu o tipa simpatica. Din pacate nu dau prea multe detalii utile acolo. Eu ofer CDul respectiv gratis cui se incumeta sa incerce :)

 

LE: ha ha, ori internetul e foarte dinamic, ori au dat faliment, ori... i-au dat faliment.

Comentarii

  1. Ori eu nu mai stiu chimie deloc, ori ... e o problema foarte mare. Ce-i interesant, este faptul ca sunt fraieri, fara pic de cultura generala care chiar cred treburile astea.

    Formula chimica a apei ... este H2O, adica are "din fabrica" doi atomi de hidrogen si unul de oxigen, iar daca imi aduc bine aminte, legatura chimica dintre atomul de oxigen si oricare dintre cei doi atomi de hidrogen, este o legatura covalneta (punere in comun de electroni de pe ultimul strat de valenta) polarizata cu minus spre oxigen si cu plus spre hidrogen.

    Prin electroliza apei distilate, n-ai cum sa obtii nimic, pentru ca apa distilata nu poate conduce curentul electric. Prin electroliza unei solutii saline, da, se poate obtine hidrogen si compusul chimic din sarea respectiva (in cazul electrolizei clorurii de sodiu/NaCl se obtine hidrogen si clor)

    Intrebarea mea este: cati "intelogenti" super-ecologisti ati reusit sa fraieriti???

    RăspundețiȘtergere
  2. se pare ca n-am fraierit foarte multi dupa cum se vede din rating :))

    dar daca imi dati voie va raspund cu doua citate: "abia cand stii multe iti dai seama ca stii prea putin" si "ai dreptate" (din Henry Ford cand a spus: 'daca spui ca poti, ai dreptate, daca spui ca nu poti, ai dreptate')

    desigur voi presupune ca aveti suficienta decenta (dpdv stiintific) astfel incat sa va indoiti de tot ceea ce 'stiti', cercetand. :) va sugerez sa incepeti cu studiul fenomenului de rezonanta, ca e cel mai usor de inteles. apoi va trebui sa treceti pe la mecanica cuantica care nu este total depasita (inca, asa cum se prefigureaza) si care va poate arata cat de putin din ceea ce credeti ca stiti chiar se intampla sa stiti. apoi intelegand importanta rezonantei, veti ajunge desigur la a intelege ca energia nu este ceea ce am zis noi ca este (vezi definitia data de Thomas Bearden).

    mult succes, pe o cale sau alta!

    ps: va rog, iertati-mi infloriturile, cateodata ma distreaza :)

    RăspundețiȘtergere
  3. nu prea mai stiu eu multa chimie dar ,2 elecrozi ,un electrolit si o scanteie m-au convins vreau si eu sa-mi cumpar o instalatie profi si nu stiu de unde si care

    RăspundețiȘtergere
  4. Sal.
    Frumos prezentat nimic despre costuri.
    Sunt interesat dar daca nu stiu cat costa nu ma arunc.
    Macar daca e tiapa sa nu fie prea usturatoare.
    Si daca sunte-ti dispusi sa contribuiti cu astfel de info asi vrea sa stiu cam pe unde pot monta asa ceva pe un opel vectra a din 1991 cu injectie monopunct.

    RăspundețiȘtergere
  5. costurile sunt mari (dupa parerea mea) de $1000-$2000 pt o instalatie de cracare prin brute-force de dimensiune mica (sub 2l/m HHO) asa ca daca iei teapa o iei binisor. dar nu prea e cazul. daca iei din sua poti plati prin paypal si daca nu-ti convine o trimiti inapoi si-ti primesti banii fara transport. iar in romania te duci cu masina si ti-o instaleaza in fata ta. poate da si garantie, nu stiu.

    dar si-o poate construi fiecare. si incurajez acest mod de a gandi pentru a intelege ideea, a o experimenta si a o promova. un 'consumator' nu face reclama ideii ci doar beneficiului. eventual discount-ului :))

    RăspundețiȘtergere
  6. In sprijinul lui Adacian: " Sunt taine intre pamant si cer, Horatio, pe care mintea-ti nici ca le-a visat." (W.Shakespeare-Hamlet). Sa revenim la energie. Ma ocup de problema aceasta de o viata. Uneori logica fenomenelor, bilantul energetic sunt atat de subtile incat scapa. Ne gandim la fenomene gen tunelare cuantica, mc2 (patrat), fenomene de rezonanta etc. Dar sunt legi care inca nu s-au enuntat, fenomene neexplicate. Voi reveni.

    RăspundețiȘtergere
  7. am reusit sa constriesc un generator de hho acasa folosind tevi de inox bagate una in alta fara a se atinge intre ele ramanand un spatiu de 1mm si functioneaza chiar foarte bine. cautatzi pe you tube daca vretzi sa faceti asa ceva .si nici nu va costa 1000 $.multa bafta:))

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna ziua.
    Sper ca cineva sa-mi raspunda la intrebare.
    Cum se comporta componentele modorului la folosirea mai lunga a arderi pe hidrogen ?

    ne: eu am citit ca se comporta bine, elimina calamina, reduce eroziunea, etc. e vorba de adaosul de HHO, pt ca din cate am citit timing-ul motoarelor actuale nu permite arderea HHO singur. ramane de studiat comparativ motoarele care ard H2 lichefiat. eu am vazut pe net doar motoare electrice pe H2, dar presupun ca exista si motoare care ard H2 de bine ce exista statii de alimentare.

    LE:adacian said on 22 feb 2013: se pare ca mare parte din automobilele propulsate cu hidrogen sunt.. electrice: exista niste "celule de hidrogen" care oxideaza H2 cu O2 din aer si rezulta H2o si electricitate. La Comanesti, termocentrala ardea H2 direct pe arzatoarele de metan, fara inhibitor.

    RăspundețiȘtergere
  9. cu toata scoala ta esti dobitoc prietene! din apa distilata se obtine cea mai mare cantitate de hidrogen si oxigen! din apa de la robinet datorita impuritatilor acesteia randamentul este foarte scazut dar cu apa distilata pe o instalatie executata corect practic poti obtine suficient hidrogen si oxigen pentru a alimenta un autovehicul adica poti practic sa adaptezi masina sa functioneze doar cu apa drept combustibil si nu cum s-a afirmat pana acum ca poate fi folosita doar ca aditiv.

    RăspundețiȘtergere
  10. din contra! din explozia hidrogenului si a oxigenului rezulta vapori de apa! acesti vapori corodeaza motorul si instalatia de evacuare a gazelor. nu mai vb de pistoane care sufera suprasolicitari datorita puterii mari a hidrogenului. din cate am inteles masinile care functioneaza cu hidrogen drept combustibil au pistoanele acoperite cu strat protector de ceramica

    RăspundețiȘtergere
  11. Serios? Cred ca ai dreptate. Si cam dupa cati km ai observat acest lucru?

    Acuma serios, prin arderea hidrocarburilor rezulta CO2 si H2O care pe la noi se mai cheama si apa. Si daca nu-ti convine iti iei toba de inox ca tot romanu'.

    RăspundețiȘtergere
  12. uitati aici preturile de producator foarte mici , incepand cu 129 euro

    http://www.hhoplusgas.com/?gclid=COyB2bH6jaECFQi7ZwodszubNQ

    RăspundețiȘtergere
  13. Vreau ceva concret!
    Cine a montat asa ceva pe masina lui?
    Ce are de spus?

    Stiu ca un sistem care produce:
    - 1 l de hidrogen pe minut, costa 171,25 de euro cu toate taxele de transport incluse si se foloseste la masini cu capacitate de maxim 1,5l
    - 2 l de hidrogen pe minut, costa 201,25 euro cu toate taxele de transport incluse si se foloseste la masini cu capacitate intre 1,5l si 3,5l
    - 3 l de hidrogen pe minut, costa 234,22 euro cu toate taxele de transport incluse si se foloseste la masini cu capacitate intre 3,5l si 5,4l

    Eu personal vreau sa cumpar, am un motor de 1,2 si sincer as vrea sa montez un kit ce produce 2 sau 3 litri de hidrogen pe minut, dar astept raspuns de la producator.

    Ce se intampla iarna cu apa distilata din kit? Producatorul spune ca trebuie sa amesteci apa distilata in proportie de 30% cu alcool si nu va mai ingheta....

    Astept sa raspunda si cineva care deja foloseste instalatie de hidrogen pe masina personala, daca nu o sa va tin la curent dupa ce-mi montez sistemul pe masina mea...
    Bafta tuturor si o zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  14. preturile sunt acceptabile daca nu vrei sa-ti bati capul. daca vrei sa construiesti singur te ajunge pana in $100 cu totul cumparat de nou. depinde evident de tipul constructiv si complexitate. imi doresc un sistem cu control automat al presiunii, degazeificare cu ultrasunete si cu posibilitate de boost.
    cea mai buna varianta e un hidrolizor simplu de 25A tip dry cell cu circulatia naturala prin barbotor a amestecului.

    RăspundețiȘtergere
  15. ai o adresa de net pt sistemele astea ?

    RăspundețiȘtergere
  16. Bibicule!
    Am gasit o instalatie de cumparat la noi, si vreau sa o cumpar si sa o montez pe o furgoneta co motor de 2500cmc. Am vazut in specificatii ca are si o extensie pentru senzorul lambda. asta sa fie sistemul ala de pacalit sonda? Detalii aici, si spune-mi daca e ok. http://www.hho-plus.com/product.php?id_product=11

    Anul asta am cheltuit combustibil cu furgoenta de cca 3000 euro, asa ca e mai mult decat necesar un sistem de reducere a consumului. Merci.

    Catalin 0722825286 ctx.office(at)gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  17. Si inca ceva bibicule! daca instalez pe un motor mai mic (1,4 HDI) ce se intampla. Apare fenomenul de saracire a combustibilului, sau senzorul lambda+extensia electronica a sistemului vor regla totul in parametri normali?

    Merci.

    Dau detalii mai multe dupa montare. Workshop in Piatra Neamt :))

    RăspundețiȘtergere
  18. Salut,

    Am citit ca se ofera documentatia pentru a-mi produce o instalatie acasa. Cum pot intra in posesie? Exista copie electronica?

    Multumesc mult,
    Alex

    RăspundețiȘtergere
  19. Adica tu vrei sa spui ca apa pura nu poate fi supusa electrolizei? Unde ai invatat chimie? Vezi ca prin clasa a 6-a se faceau probe practice cu electroliza apei. Da si tu o cautare pe goagle (:)) si v ezi ce iese.

    RăspundețiȘtergere
  20. cati litri de hho ar trebui produsi pe minut (LPM) pentru un motor de 1968 cmc?

    RăspundețiȘtergere
  21. Se pare ca "www.h2orse.com" nu mai exista, si nici "http://www.kenterprise.ro". Au pierit subit. Cineva le-o sabotat ? Erau intr-adevar o amenintare la motoarele clasice ? Se pare ca motoarele astea cu apa sint invaluite intr-un mare mister. Mare de tot !!!

    RăspundețiȘtergere
  22. am generator care scoate intre 5 si 12 L HHO pe minut cam ce ai putea sa alimentezi probabil un V10 un generator peste 10 Kw etc.etc.etc.dar e cam scump peste 2500 euro

    RăspundețiȘtergere
  23. Intr-adevar, astia http://www.hho-plus.com/product.php?id_product=10 zic si de un "Extender for the lambda sensor - electronic fuel injection". Intrebarea mea este: ce se intampla daca nu pui chestia aia? Dupa logica mea, prin continuarea imbogatirii amestecului, ar trebui sa creasca puterea motorului daca nu poate scadea consumul, adica vei obtine o anumita putere apasand mai putin pe acceleratie decat daca n-ai avea generatorul HHO ... sau ma insel? Ce frumos era la batrana Dacie cu carburator ... mai strangeai un pic surubul de benzina si gata saracirea ... :D

    RăspundețiȘtergere
  24. Pe acest blog poti face comanda pentru o instalatie completa:
    apacombustibilauto.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  25. foarte frumos comentariul ma bucur sa vad si romani cu rabdare si chef de explicat si totodata de scris ....
    sunt electronist de meserie si vreau sa spun ca ai 100% dreptate referitor la puterea motorului adica mai exact la randament, iar dupa cateva nopti de documentatie am reusit sa imi fac o instalatie hho pe opelul meu de 1.6 benzina si in final am facut si un montaj cu care am pacalit sonda am reusit sa nu am probleme cu caldura la amestecul din electroliza ....deci pe scurt toate bune si frumoase pana am ramas surprins ca , consumul masinii s-a redus cu cca 2.1 litri benzina si o putere a motorului mult peste asteptari ....
    Concluzia mea este ca toata afacerea m-a costat 225 lei + munca si cunostintele mele iar rezultatele au fost surprinzatoare.
    cei care nu cred este treaba lor si vor ramane cu teoriile lor ...pe mine unu nu ma intereseaza ce spun altii ma intereseaza doar ca functioneaza instalatia....
    (PS...UN MIC PONT: toata lumea se gandeste cum sa pacaleasca calculatorul masinii sa ii faca sonde lambda electrice anumite montaje....deci se leaga de sondele lambda ...dar nimeni nu se gandeste cum sa pacaleasca sonda lambda sa ii spuna la calculator despre amestec....

    RăspundețiȘtergere
  26. Imi dau seama cati imbecili pot exisa pe pamant.Einstein spunea: Universul si prostia sunt infinite, de primul nu sunt inca sigur.

    [Edit]
    Fiind nevoiti sa trecem peste limbajul trivial pentru a pune mai presus libertatea de exprimare, am vrea sa stim la ce se refera mai exact remarca ta. Pana atunci ai spam. Mi se pare corect sa nu fii de acord. E nu numai dreptul fiecaruia, ci mai ales o necesitate, caci in lipsa diferendelor de opinii ne mai ramane doar habotnicia.

    RăspundețiȘtergere
  27. Buna ziua ,

    Si-a montat cineva asa ceva pe masina ? eu am un matiz , se poate executa aceasta lucrare pe el?va exista un randament ?

    RăspundețiȘtergere
  28. Eu am instalat un Kit D 2000 DryCell HHO Hydrogen Generator cu 17 Placi pentru motoare: 1400 cm3 - 2800 cm3 de la hidrogenauto.ro [firma pe care o reprezint]
    În ciuda performanţelor sale, dimensiunea celulei este relativ mica proporţional cu cantitatea de gaze produse si asigura o funcţionare optimă de durata. Reconfigurarea uşoară a plăcilor (plus, minus, neutru), printr-un sistem de terminale, permite o mai buna optimizare în funcţie de nevoi.
    Plăci din oţel inoxidabil - plăcile sunt fabricate în 316L oţel inoxidabil, tăiat cu laser, cu o substanţă chimică specială şi tratament fizic dezvoltat pentru a extinde durata de viaţă operaţională a generatorului. Nu veţi vedea depozite maro în celulele DryCell

    [Edit]
    site-ul nu contine informatii despre HHO. Va rog reveniti cu un comentariu atunci cand aveti continut pentru a primi si link.

    RăspundețiȘtergere
  29. Cristian Stanoiu28 martie 2011 la 12:29

    Buna seara,
    Vad o gramada de informatii de la dvs. dar eu fiind incepator in domeniu HHO am niste nelamuriri.As aprecia daca ma puteti ajuta sa inteleg.
    - EFIE trebuie sa a informatii de la ambele sonde lambda sau numai de la prima?
    - Comanda volumului de HHO nu se poate regla de la potentiometru de la acceleratie?
    - Informatiile sondelor nu se pot lua de la mufa de tester a masinii?

    RăspundețiȘtergere
  30. Ca sa nu omori instalatia electrica a masinii , generatorul HHO , nu se alimenteaza direct din baterie. S a constatat ca daca electrozilor generatorului i se aplica o tensiune continua in impulsuri , cu la acelasi consum de energie electrica se obtine o cantitate mai mare de gaz HHO . Prin modularea unei frecvente de 42.8KHz cu o alta de 610Hz se obtine un semnal care poate aduce molecula de apa la rezonanta . Rezonanta este aidoma unei muchii de cutit , deci ca sa spargi molecula de apa , aflata la rezonanta , este necesar un consum f mic de energie.
    Stan Mayer (mort in conditii suspecte) a fost deschizator de drumuri in acest domeniu .
    Sunt convins ca daca bagi in capul pistoanelor HHO , motorul consuma mai putina benzina , dar cu ce costuri energetice? Curentul care se consuma pentru obtinerea HHO este luat din bateria masinii , care se incarca de la alternatorul antrenat de motor. Cum energia se conserva , cred ca trebuie marsat pe generatorul care aduce molecula de apa la rezonanta .Lucrez de ceva timp la asta , dar pana acum nu am obtinut rezultate decat experimental . Sunt electronist cu experienta si sunt dispus sa ajut atat cat imi sta in putere cu ceea ce tine de mine , adica partea electrica , electronica a dispozitivului HHO . Ma puteti contacta pe adresa de mail is_electron@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  31. Meserie bibicule. Beton raspunsu!!!

    RăspundețiȘtergere
  32. ar fi ceva foarte util.am si eu un megane 2 1,5diesel si ma-r interesa cu toate ca am un consum de 5,5 in oras.inca nu se stie cat de bun e hho trebuie sa vedem in realitate .dinu -lugoj.

    RăspundețiȘtergere
  33. nene,nu te supara dar vad ca ai cunostinte bune de chimie,din pacate chimia e doar o teorie,un punct de plecare mai departe exista realitate
    incearca si vei vedea ca se poate

    RăspundețiȘtergere
  34. cei de la rar stiu de hho insa au spus ca e ceva bun
    dar atit
    nu a zis ca da sau nu
    nu trebuie nimic omologat la ra,inca
    as vrea sa mai vorbim pe tema asta
    am facut un dispozitiv propriu si incep sa si apara probleme
    daca se poate te-as ruga sa-mi raspunzi si poate vb la o cafea sau o reparatie
    cu stima LUCIAN

    RăspundețiȘtergere
  35. Sa nu uitam ca ,greul in revolutia tehnologica din epoca victoriana a fost dus de motorul cu aburi,care la vremea respectiva nu avea nici pistoanele, nici cilindrii din ceramica.Culmea -i ca functionau cu ...apa,
    Unde-am fii astazi daca n-ar fi fost ele?

    RăspundețiȘtergere
  36. esti un domn pt aceasta bogatie de informatii...intr-adevar ma lovesc de aceasta problema, desi am vw sharan euro 2, mi s-a zis ca sharanele nu s dotate cu sond lambda...care ar fi totusi solutia?! Un pompagiu bun nu poate pe banc sa scada debitul de combustibil-motorina? pta-l completa cu hho?!
    las adresa de mail vasile_psaltu @yahoo poate ma ajuti cu mai multe sfaturi de care am nevoie ...si candva sa ma revansez!!!

    RăspundețiȘtergere
  37. Se pare ca multe linkuri nu mai sunt valabile. Paginile au disparut.

    RăspundețiȘtergere
  38. bibicu are perfecta dreptate
    am facut si eu 4 instalatii pina acum si vreau sa o fac pe a 5-a mult mai buna
    e montata pe un ford mondeo 1 td si vreau sa spun ca se simte diferenta la consum
    recomand mai multa cercetare si sa legam o prietenie pentru cunostintele de pina acum si sa mergem mai departe
    e un mic secret care inca sta nedescoperit

    RăspundețiȘtergere
  39. Buna ziua, doresc sa organizez un seminar la Targu Mures, HHO avantaje si dezavantaje. tel.0742152189 Doresc infiintarea unui club in care sa comunicam impresii cu privire la functionarea diferitelor dispozitive HHO.

    RăspundețiȘtergere
  40. din cate inteleg eu, nu prea are nimeni pe masina o astfel de instalatie sa ne convinga.

    RăspundețiȘtergere
  41. iti vind eu cu 80 euro daca mai vrei
    e facuta de mine,probata si testata pe ford mondeo 1

    RăspundețiȘtergere
  42. Eu nu am vazut inca motor diesel cu injectie care sa functioneze cu HHO, ci doar din acela simplu, cu bujii. HHO nu se poate autoaprinde ca motorina, are nevoie de scanteie. Dar.. sunt openminded.

    RăspundețiȘtergere
  43. Uitati asa arata un comentariu-reclama pertinent. Cu link catre un site care are articole despre HHO, chiar daca nu cine stie ce, macar se poate vedea oferta ca sa-ti faci o impresie despre ce e pe piata.

    RăspundețiȘtergere
  44. Eu tind sa cred ca erau mai degraba scammeri (adica tzepari), dar este plauzibila si ipoteza ca nu le-a mers sau ca au fost redusi la tacere.
    Oricum, e clar ca un medic care prescrie medicamente ieftine nu se va imbogati niciodata..

    RăspundețiȘtergere
  45. Si eu am fost surprins. Intr-adevar, teoria chimiei fizice sustine (litera cu litera) acest lucru. Practica a dovedit de multe ori ca 'stiinta' este misticism din prea multe puncte de vedere, doar ca se cheama altfel..

    RăspundețiȘtergere
  46. Este plin internetul de know-how. Este fundamental sa intelegi principiile si.. istoria. Adica rezultatele experimentelor de pana acum. Pentru cine stie englezeste, aici sunt mai multe detalii.

    RăspundețiȘtergere
  47. Site-ul hho-plus.com are variante in toate limbile.
    Atrag atentia celor mai putin avizati ca acest site nu este un site romanesc, si nici nu se supune legilor europene. Deci banii dati sunt buni dati, nu mai aveti nici un control.

    Eu recomand doar site-uri verificate, sau care au recomandari sau care au o firma europeana in spate. Exceptie face China care spre surprinderea mea mi-a oferit numai surprize placute in ceea ce priveste costul, calitatea si satisfactia clientului.

    RăspundețiȘtergere
  48. eu fac asaceva si am montata pe masina
    merge foarte bine si cu rezultate promitatoare
    pentru mai multe detalii mess:lucian_fitze2008

    RăspundețiȘtergere
  49. pentru cei interesati de subiectul HHO tin sa va precizez ca fac,vind si colaborez cu 2 amici din Bucuresti iar rezultatele sint superbe
    la cit costa combustibilul acum va spun sigur ca se merita
    preturile sint intre 150 si 300 euro in functie de masina si de putere
    chiar si pentru camioane grele
    mai avem de lucru la masinile noi cu 2 sonde lambada

    RăspundețiȘtergere
  50. Si eu tot electronist sunt,dupa cate inteleg trimiti un semnal la calculator ,care ar trebui sa-l trimita sonda lambda si pe care tu il modifici ,dar cum? si in ce plaja ,restul inteleg.
    Multumesc 0765240365

    RăspundețiȘtergere
  51. te sun miine ca acum e tirziu
    am mare nevoie de un electronist care sa ma ajute in chestiile pe care lefac la hho
    am idei care pot trece pragul de doar hho 25%economie si putere

    RăspundețiȘtergere
  52. simplu si ieftin
    pui extender(reductie) si o bagi in ceata definitiv
    na ca m-am scapat si am zis-o si pe asta

    RăspundețiȘtergere
  53. Multumesc, dar rasp a venit dupa ce aflasem deja si ma documentasem-oricum mai am mult de sapat ,ce parere ai de obtinerea HHo prin electrocataliză membranară?Cauta pe Google -Radu Marin-sau http://www.evz.ro/detalii/stiri/romanul-care-face-apa-sa-arda-a-descoperit-combustibilul-viitorului-850256.html

    RăspundețiȘtergere
  54. interesant proiect insa ramine de vazut cind si cum va iesi la treaba

    RăspundețiȘtergere
  55. @Lucian, un nr. de telefon sau id de messenger se poate? am urmarit topicurile tale si daca nu ma insel pe inca 2 site-uri si as vrea sa discutam. Mersi:)

    RăspundețiȘtergere
  56. lucian mailu meu e alex_200384@yahoo.com as fi interesat de o instalatie HHo

    RăspundețiȘtergere
  57. sigur ca se poate am un nou mail masini_cu_apa@yahoo.com
    un site www.masini-cu-apa.ro si telefon 0769537153 sau 0721324906

    RăspundețiȘtergere
  58. fratilor va dau un pont la toti ca si eu ma chinui de vreo 2 ani la asa ceva.am dedus din calcule ca,unui motor de 2000cmc i trebuiesc 15l/minut de hho sa functioneze 100% pe acest gas si asta doar la relantii.pentru deplasarea in sarcina i va trebui cca 30l/minut.daca vreti ceva economie de carburant cumparati numai celule ce asigura minim 5-8l/minut

    RăspundețiȘtergere
  59. minim 15l/min la relantii 100%hho fara alt carburant,cca 30l/min in sarcina

    RăspundețiȘtergere
  60. incetati sa mai va faceti N calcule matematice ca nu-si au rostul
    practica va omoara pe multi
    am scris mai sus o adresa a site-ului meu
    aveti acolo ceva poze de la montaje
    am scos pina acum o economie de 35% in mers
    ..ce atita matematica?
    aia e buna cind iei restul la piine

    RăspundețiȘtergere
  61. Bai tata, ma crucesc... Ai facut ceva scoala ? Ciclul Carnot ( ciclu teoretic cu randament maxim pentru motoartele cu combustie interna) , si ciclurile reale ale motoarelor diesel si Otto se studiau la fizica in liceu, la termodinamica.
    Idea de baza acolo este urmatoarea: "Randamentul nu depinde de substanta de lucru, ci numai temperaturile surselor calda si rece."

    Foarte succint , in afara de problemele tehnice de transmisie a miscarii care scad randamentul final al unui motor , si care nu se rezolva cu HHO , deci nu se iau in considerare ,
    randamentul depinde raportul de compresie , si raportul de caldura primita / cedata.

    1) De acord ca exista probleme de ardere incompleta a combustibilului, si asta afecteaza temperatura sursei calde , si raportul Cp/Cv. Dar sa sustii aberatia ca crestera randamentului este pana la 98% e fantastic.
    Randamentul maxim al unui motor termic , in teorie este de 1 -T0/T1.
    T0 , aproximata la temperatura lichidului de racire (uleiul - nu apa), presupun ca este undeva la 90-100 grade Celsius , sa spunem ,375 K. Crezi ca poti face motorul tau sa functioneze la peste 18750 K ca sa obtii randament 98%? Temperatura MAAXIMA de topire a otelului din blocul tau motor este de 2300 K. Dar nu uita , motorul tau nu e ciclu carnot si mai este influentat si de raportul de compresie - deci are randament mai mic. Gandeste-te la asta si vei vedea de ce diesel are randament mai bun.

    2)Motoarele electrice au randamente ~90%.

    3) Ca sa produci HHO trebuie sa faci electroliza apei , folosind curent electric , pe care il iei de la baterie , ceea ce inseamna ca vei creste sarcina pe alternator . Efecte? a) Cresterea consumului de carburant , intr-o oarecare masura b) Uzura crescuta alternatorului. Ai nevioie de ceva intensitate pentru a produce curentul;
    Nota : Energia necesara producerii de hidrogen prin electroliza , este mai mare INTOTDEAUNA decat energia recuperata prin arderea lui?
    De ce ? Pentru ca si procesele chimice sunt afectate de randament , pierdere de calcura .etc etc...
    -----------------

    In final sunt interesat de topic in masura in care cineva are pe masina HHo si poate sa imi arate cu proba , ca se consuma mai putina benzina decat fara. Nu visez economii de 30-40% , cum se speculeeaza , dar si un 15-20% daca este masurabil si sustinut pe termen lung, suna interesant.

    RăspundețiȘtergere
  62. buna ziua,as vrea sa stiu daca ati reusit ceva cu clubul....v-am sunat dar nu ati raspuns,am si eu cateva experiente in acest domeniu si as vrea sa incercam sa dezvoltam mai multe subiecte cu privire la HHO.tel meu este 0746429909.Cu stima.nicu

    RăspundețiȘtergere
  63. sint si eu suparat de modul cum pui problema si ce calcul de ,scuza-ma dar sint un om direct,cacat poti face
    inainte sa ajung unde am ajuns am facut si eu multe calcule si teoretic matematica si fizica palesc grav in fata practicii
    Asadar am inceput sa fac foarte multe generatoare si de diferite feluri si probe pe masina mea.
    Am ajuns la superba combinatie in care la ultima masina ,peugeot 206+ am 2011 euro 5 nu am reusit mai mult de 30% economie datorita calculatorului foarte destept.
    Eu zic ca este totusi ceva
    Ca sa te edifici mai bine te pot ajuta cu ceva poze atit pe tine cit si pe restul scepticilor existenti in tara asta
    www.masini-cu-apa.ro
    acesta este site-ul meu in care am ceva poze de la montaje,nu est efacut foarte profesionist si nici nu ma chinui sa fac pe toata lumea sa inteleaga mai mult decit se poate
    Asta e ,fiecare are o limita
    peste 2 ani te vei duce sa-ti cumperi masina si ai sa vezi ca ai de ales intre o masina pe benzina si mai ieftina si una cu apa
    MAI MULT NU-MI MAI PIERD VREMEA CU MATEMATICIENII CA NU ARE ROST
    Cer scuze daca am aratat a fi obraznic dar m-am saturat de poporul asta in care numai lucrurile rele sint bune

    RăspundețiȘtergere
  64. vreau si eu un astfel de kit dar vreau mai multe detalii un tel o adresa de mail ceva . eu pot fi contactat la tel 0763153042 sau ionel.banaseanu3@gmail.com . Multumesc anticipat!

    RăspundețiȘtergere
  65. salut
    vad ca sunt destul de vechi opiniile voastre si cam putine actuale .
    de curand am facut 2 instalatii hho , amandoua montate pe golane 1,6 benzina ... ragalii de masina de firma .
    1. fara pwm . are doar un releu pe instalatia masini . masina se comporta admirabil , are un consum de 5,9l/100 km de la 7,7 .... are un plus de putere vizibil fata de ce lenesa era inainte
    2. cu pwm , cu o tentativa de pacalire sonda lambda si aici am un consum fantastic de 7,7 la ... 9,5 / 100 km :)) .... e de ras =)) ... inca nu am descoperit ce are dar banuiesc ca este o problema si a computerului pt ca dupa ce i-am dat reset consumul instant a plecat de la 53 l/ 100 km si apoi a scazut pana la 8,7 l/100 apoi a urcat la 9,5 si fluctueaza intre 8,9 si 9,5 . plus de putere si la asta ( acum am curaj sa fac depasiri fara risc de intalnire cu ce vine din fata )
    voi cei care aveti asa ceva ce parere aveti ?

    prima masina se plimba prin Sibiu a doua in Bucuresti

    RăspundețiȘtergere
  66. Felicitari! Te pun in legatura cu Andrei de la instalatiigplauto.ro si te poate lamuri mai bine cum e cu reglarile. El e expert (si cu scoala, nu numai cu pasiune) si e de laudat ca a dat o sansa HHO. Inca o data felicitari si.. poate urmatoarea instalatie va fi rezonanta. Eu am schema circuitului cu feedback de la peswiki.com dar nu l-am facut inca. Nu e mare lucru, dar am gasit altele de mesterit pana acum...

    RăspundețiȘtergere
  67. Am ceva vesti pe care le gasiti http://forum.softpedia.com/topic/367655-apa-drept-combustibil/page__st__1746 ....

    RăspundețiȘtergere
  68. Da... la Comanesti H2 arde cu O2 din aer bine merci in arzatoare de metan si nu se mai topeste nimic, si nici nu ruginesc cazanele.

    RăspundețiȘtergere
  69. tipule ce scrii mi se pare atat de interesant de nu imi vine sa mai ies de pe blog. dar felul cum arata, ca scrisul e mic si citesc pe 10 cm in mijloculul ecranului si restul e gunoi ma face sa plec de aici urgent! fa ceva in privinta asta, nu stiu.,template, ceva. vorbeste cu cineva care se pricepe, ca ce scrii e tare fain! succes

    RăspundețiȘtergere
  70. Buna dimineata,

    Am instalat un kit HHO pe un Daewoo Cielo SOHC fara partea electrica suplimentara care se leaga la mai multi senzori inclusiv lamda si tine curentul plus temperatura in control.

    Rezultate:

    a) consumul de benzina a scazut cu 29.3% (din maxim 30% anuntati de fabricant fara partea electrica suplimentara care ar fi adus maxim 60% cu conditia ca motorul sa fie in perfecta stare

    b) gazele la relanti 1835 rpm au scazut cu 55% si in sarcina 4800 rpm cu 62%. Benzina folosita FX 95, benzina destul de slab calitativ


    Ce este foarte important de stiut, din punctul meu de vedere si experimentat:

    - verificati scaparile de gaze dupa montare, posibilitate de explozie a instalatiei! La mine s-a intamplat, acum trebuie sa-mi caut alt vas de electroliza.

    - amestecul de apa distilata cu bicarbonat de sodiu sau ce puneti Dvs. rezultat se NU fie maro (uzura a placilor de inox mare si posibil la un momendat sa nu mai functioneze corect si sa dea si temperatura prea ridicata)! Electroliza maronie = prea mult electroit. Opriti instalatia, goliti continutul si adaugati mai putin electrolit de preferat jumatate si in timp ve-ti gasii cantitatea corecta sa produca electroliza curata si in cantitatea optima.

    RăspundețiȘtergere
  71. Am un Fost Ducați de marfă și aș dori să știu ce firmă din România face astfel de lucrări id ul meu de facebook este Udrescu Adrian Daniel .Va mulțumesc frumos .

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Energie gratuita nelimitata

Nanobobotii si demolarile turnurilor gemene din 9/11

USA tine pe loc evolutia tehnologica pentru propriile interese strategice

Zeolit - pompă de căldură

Zeolit in concentrator de oxigen

9/11 nu e o manipulare, e semnal de alarma ca suntem prost proiectati

Orgonu` lu peshte, aerogel si alte leacuri gen chi sau ORMUS

The Secret - and everything after