Reclame google

mmm... am uitat sa scriu pentru novici: energia...

Tot criticand in stanga si-n dreapta, am uitat sa scriu pentru novici...

Daca mai usor vezi paiul in ochiul altuia... de ce sa nu profiti de chestia asta?

Asa ca voi stimula novicii (aici intram si eu in momentul in care vazand un motor Bedini m-am intrebat: What on Earth is that?! iar cand am vazut un motor Newman am zis: ce-i chestia aia urata? chiar functioneaza singura?



Si totul a inceput sa capete sens numai dupa ce am citit experimentele cu condensatori rigizi ale lui Casimir. Desigur, scanteia a aprins-o Tom Bearden cand a explicat de unde apare energia. Vedeti, fiecaruia trebuie sa-i explici pe intelesul lui, nu are importanta pregatirea cat curiozitatea si deschiderea. Explicatia lui Bearden este simpla si la obiect:"Conceptul incetatenit este ca 'Lumina, magnetismul si caldura sunt efecte secundare ale fluxului de electroni si nu consuma electricitate' Asta este fals din pacate. Energia are capacitatea de a efectua lucru mecanic deoarece este definitia corecta ar fi: electricitatea este disiparea (dezordonarea; tulburarea) energiei (ordinii). Tulburarea energiei este lucru mecanic. Nu este energie! Pentru ca nu poti defini energia ca propria sa tulburare. Sa luam un exemplu: Un om are capacitatea de a prinde peste. Adevarat, dar nu e o definitie, de bine ce o definitie trebuie sa indice intr-un anume sens o identitate. Nu poti spune: omul este capacitatea de a prinde peste! Ar putea fi o definitie metaforica dar nu in sens propriu. Similar, energia are capacitatea de a efectua lucru mecanic; este unul din atributele sale. Dar energia este ordonarea in fluxul virtual de fotoni [VPF- e prea complicat de tradus, mergeti si cititi daca vi s-a aprins un beculet, mie mi-a placut experimentul lui Casimir] Sa ne referim de acum in principal la electromagnetism. Astfel, colectoarele capacitive [condensatoarele - n.tr.] trebuie sa fie rigidizate, daca sunt folosite in circuite overunity (cu randament supraunitar). Chiar si asa, intr-un singur circuit integrat, desi poate se acumuleaza energie negativa (gratuita, 'din vid'), o jumatate s-ar pierde incercand sa disipeze sursa [traducerea schioapata pt ca nu am inteles, vedeti textul in engleza]. Nu toata jumatatea ramasa va fi descarcata prin consumator; o parte va fi pierduta in restul circuitului. Prin urmare, intotdeauna va fi mai putin lucru mecanic efectuat in consumator decat este efectuat in sursa pentru a-l anihila [e vb de LM utilizat in baterie/sursa/generator pentru a muta electronii de la un pol la celalalt], intr-un circuit simplu inchis, cu doua fire. In a doua mea lucrare (Feb.'94), am inclus o demonstratie la acest lucru. Trebuie folosita energia de recul culeasa dintr-un circuit in altul izolat de primul, astfel incat descarcarea sa nu anihileze tulburarea care a produs-o in primul [de asta e nevoie de intrerupator magnetic Reed, astfel tot timpul va exista o tulburare care va duce la automentinere]. Toate masuratorile indica LM, nu energie. Energia nu poate fi masurata ca atare, nici macar in teorie. Energia este deasemenea un proces in evolutie, o 'curgere', si niciodata o 'cantitate' finita intr-un punct. O diferenta specifica de [curgere de] energie poate exista intr-un anumit colector [condensator]. Totusi, aceasta reprezinta numai o mica parte din diferenta curgerii de energie, in comparatie cu fluxul de energie care curge in vid sau alt punct de referinta al curgerii. E ca un vartej intr-un rau: energia este apa care curge iar o 'cantitate' de energie este precum cantitatea de apa care curge la un moment dat prinintr-un vartej (de la intrare pana la iesirea din vartej). Evident, formele energiei (ordonarii) pot aparea si disparea; energia (apa) in sine ramane si curge in continuare. Orice 'cantitate de energie " va fi intotdeauna o 'cantitate' surprinsa intr-o astfel de forma colectoare (precum vartejul)."

Dar eu nu m-am multumit, pentru ca nu am inteles si l-am categorisit un lunatec, ca pe toti astia care "cred" in overunity (randament supraunitar). de aceea am avut nevoie sa vad intai teoria extinsa a relativitatii pentru a accepta un lucru atat de simplu: sunt posibile mai multe dimensiuni decat percepem noi. Nici macar teoria unificata a campului nu mi s-a parut mai mult decat o speculatie pana cand.. sincer sa fiu, pana cand nu am vazut amperajul unui motor Bedini care mergea fara baterie (pe care nu-l intelegeam pe atunci - saptamana trecuta adica :D). Mie elocvente mi s-au parut experimentele lui Casimir cu condensatori fixati (cautati Casimir effect pe web)

Pentru a intelege omisiunea teoriei electron=particula vedeti filmuletul de pe youtube cum decurg treburile in realitate. Pana la un moment dat fizicienii au spus: ei si ce daca nu e tocmai particula? se aprinde becul, avem efect joule, atunci o lasam asa. Dar din 38 incoace, au aparut NENUMARATE aparate din acestea care merg singure (de pe la Tesla, al carei 'coil' nici acum nu stiu cum vrea sa extraga 'energia din vid' asa cum a fost denumita energia negativa sau zero-point-energy; deocamdata tesla coil e folosit ca divertisment pentru a produce trasnete). Aparenta lor ca perpetuum mobile de speta a doua i-a impiedicat pe fizicienii mai putin deschisi si orientati exclusiv catre capitolul 'electricitate' din fizica sa inteleaga procesul. Era o vorba, o problema nu poate fi rezolvata decat in conditii mai complexe decat cele in care a aparut - la fel, fiind 'out of the box', fizicienii care se ocupau de relativitate au observat scaparea. Pentru ca numai teoria campului unificata poate explica... ah, e o alta luunga poveste. Pe scurt, poate explica multe. Aproape totul. Cititi si incercati sa intelegeti singuri. Nimeni nu va putea sa inteleaga in locul vostru. Cu atat mai mult cu cat teoria relativitatii extinsa nici nu se preda la liceu, si mi se pare ca nici cea restransa nu se mai preda. Ce sa mai zic de camp, fluxul magnetic si alte bazaconii... :)

Dar va puteti construi singuri motorul Bedini care merge fara sa consume si puteti incarca bateriile gratis (daca faceti o varianta mai mare pentru toata casa, veti observa ceva minunat, eu am vazut la un motor Newman: nu are importanta sarcina=load, puteti mari frecarea axului pana aproape sa se opreasca, nu se arde, amperajul si potentialul raman constante - una din ciudatenii; a se vedea si Brown gas anomalies). Aveti nevoie de 4 magneti identici ca altfel falfaie, o bobina dublu bobinata sau 2 de la 2 relee, 1-2 condensatori, un tranzistor si diode sau mai simplu un  intrerupator magnetic Reed de la alarmele alea mici de fereastra, 1-2CDuri si o unitate veche de CD. Succes si bun venit in era Varsatorului, cand energia 'curge' peste tot :P

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Energie gratuita nelimitata

primele generatoare complete de HHO in Romania

Nanobobotii si demolarile turnurilor gemene din 9/11

USA tine pe loc evolutia tehnologica pentru propriile interese strategice

Zeolit - pompă de căldură

Zeolit in concentrator de oxigen

9/11 nu e o manipulare, e semnal de alarma ca suntem prost proiectati

Orgonu` lu peshte, aerogel si alte leacuri gen chi sau ORMUS

The Secret - and everything after