Reclame google

Dacii... nu sunt ceea ce ni s-a spus in clasa a 5-a

Cititi "Dacia - tara zeilor" de Nicolae Miulescu si mai vorbim.


De Nineta Crainici ati auzit? De "Bieoenergoterapia in traditia milenara a poporului roman"?



Miulescu a facut ca si alti autori citati in finalul articolului, o analiza lingvistica si a numelor asezarilor, formelor de relief din zona crisurilor, fagras si le-a comparat cu nume din upanisade, vede si alte texte sanscrite. Asemanarea este mai mult decat izbitoare, este... cronologica.

Urmarind povestea textelor indiene si numele care apar acolo, Miulescu a identificat pe harta Romaniei locuri care se pare ca indica traseul pe care s-au desfasurat evenimentele respective.

La adresa nyky-credintasistiinta.blogspot.com/2008/02/da-vinci-codedan-brown-between.html care nu mai e valabila, erau probabil multe citate din carte sau toaata cartea. Eu am cautat pe google cateva fragmente din carte si le-am gasit in cache: http://74.125.39.104/search?q=cache:-JpU8rGNCgMJ:nyky-credintasistiinta.blogspot.com/2008/02/da-vinci-codedan-brown-between.html+%22tangentele+cercurilor+evoca+o+stare+de+vibratie%22&hl=ro&ct=clnk&cd=1&gl=ro

Cartea este foarte interesanta mai ales din perspectiva povestii cu anunaki pe care am pus-o aci pe web.

Pana una alta eu am studiat comparativ ceea ce acesti cercetatori romani si fancezi si japonezi sustin ca ar fi pe statuetele neolitice din Dacia meridianele energetice si desi nu am o pregatire in domeniul arheologiei, gasesc interpretarea lor destul de exacta. Mai mult, ader la ideea ca aceste practici de manipulare a meridianelor (acu-presopunctura-colorterapie pe chakre, etc) specifice azi culturilor orientale, isi au obarsia in zona aceasta si in activitatea Kshatriya (razboinicii alungati din India de casta sacerdotilor avizi de putere).

Pentru a intelege, cultura neolitica dateaza de la ultima era glaciara, adica din mil. V idCr, pe cand primul manual de medicina interna chineza dateaza din mil I idCr. (va rog sa ma corectati daca e cazul)

Cei carora le datoram aceste studii comparative sunt:

Nicolae Densusianu, BP.Hasdeu, PP.Negulescu, Kretschmen,
Kiessling, Dussand(1914), Glantz(1973), Gunter(1929), Nicolae Miulescu, Marija Gimbutas, Vere Gordon Childe, Gabriel Gheorghe, H. Motoyama, dr. I.N. Riga, Andre van Lisebeth, dr.Eugeniu Popa, prof.dr.L.Bologa, dr. Olga V Necrasov, etc,etc.

Am cartea asta din 1997 de cand a aparut la editura Miracol dar pana acum nu mi-a spus prea multe. Abia studiind meridianele si chakrele in cultura indiana si chineza am inceput sa-mi dau seama ca toata povestea asta are un sambure de adevar. Iar cand am citit despre importanta rezoinantei in Ho'oponopono si in Teoria Unificata a Campului, (cred ca) mi-a picat fisa.

Gata, mai ganditi si voi pentru voi, pentru ca trebuie sa dau papa la bebel. Din pacate pe el il intereseaza mai putin asceza :)

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Energie gratuita nelimitata

primele generatoare complete de HHO in Romania

Nanobobotii si demolarile turnurilor gemene din 9/11

USA tine pe loc evolutia tehnologica pentru propriile interese strategice

Zeolit - pompă de căldură

Zeolit in concentrator de oxigen

9/11 nu e o manipulare, e semnal de alarma ca suntem prost proiectati

Orgonu` lu peshte, aerogel si alte leacuri gen chi sau ORMUS

The Secret - and everything after