Reclame google

Cheia Universului - Numarul de aur

The golden ratio sau Numarul de aur are valoarea de 1.61803etc,etc este un raport care defineste perfectiunea.

O analiza a fetei arata ca un om este considerat mai frumos cu cat trasaturile sale respecta mai mult acest raport. Leonardo Davinci cunostea acest raport de aur si l-a folosit (unii zic cu cucces, mie nu prea imi place) pictura sa. Si altii au folosit in arta aceasta serie de numere descrisa de Fibonacci (drept pentru care se numeste seria lui Fibonaci) al caror raport dau numarul de aur.

Mai de curand am aflat ca un domn,  Mircea Mugurel Serban, a descoperit o relatie matematica intre pi=3,14 si phi=1,618. Desi nu am studiat problema, opinez ca implicatiile acestei relatii sunt similare cu ecuatia e=mc2 a lui Einstein, care a pus la indoiala Universul ca sistem inchis. In aceasta ordine de idei, am impresia ca demonstrarea acestei formule enuntate de acest domn, va avea ca urmare o dezvoltare a geometriei cercului in sensul scoaterii lui din limitarile impuse de viziunea clasica. Cum am spus, acestea sunt doar speculatiile mele formate fara un studiu satisfacator al problemei.

In ceea ce priveste formula respectiva, eu am incercat sa o verific si nu mi-a iesit calculul cu mai mult de 3 zecimale. Poate am gresit, poate am interpretat gresit formula, il voi ruga pe dl Serban sa ma lamureasca deoarece mi se pare o treaba importanta.

Importanta numarului de aur in natura este incontestabila, el este ubicuitar si se pare ca uil cautam. Deasemenea structura universului nostru avand la baza (sau in componenta) acest numar al armoniei, se leaga de studiile privind global scaling si structura de fractali a propagarii evenimentelor. Deasemenea voi face observatia ca propagarea pe structuri de tip fractali duce la cresterea frecventei per ansamblu, contrar viziunii fizicii clasice care sustine cresterea entropiei la nivel global.

Comentarii

  1. Deocamdata va transmit mai jos principalele site-uri care abordeaza si
    analizeaza NUMARUL DE AUR, aproape in mod exhaustiv :
    http://www.goldennumber.net/
    http://evolutionoftruth.com
    http://www.phipoint.com/
    http://www.ronknott.com/
    ...Mentionez ca autorii (Gary Meisner si prof.Ron Knott) nu-mi impartasesc
    ideile, dar nu ma afecteaza in mod deosebit...este pacatul lor ! Oricum,
    daca am fi vorbit mai direct, as fi avut posibilitatea sa va fac unele
    completari pt.mai buna intelegere a subiectului...lipsesc unele jaloane si
    indreptari utile...
    Va mai sugerez sa faceti cautare cu si in
    GOOGLE.RO...Veti gasi si alte aspecte interesante !
    In rest, mai luam legatura pt.ceea ce ma priveste direct si pt.a continua
    clarificarile la corespondenta anterioara...

    RăspundețiȘtergere
  2. Inainte de a aborda alte detalii si pentru ca va faceti probleme legate de dificultatea calculelor, va fac din nou precizarea ca ar fi fost oportuna o intalnire in cursul careia v-as fi cedat si unul din calculatoarele mele de buzunar, simple dar cu functii, inclusiv trigonometrice...Se opereaza foarte usor ! Sa nu credeti ca eu am stat toata ziua sa calculez radicali cu mintea si cu...pixul . In plus, pe langa timpul pierdut, mi-ar fi trebuit multe topuri de hartie, avand in vedere multitudinea si complexitatea calculelor...Ma refer in special la formulele acelea privind functiile
    trigonometrice !
    In alta ordine de idei, cred ca este bine sa va intreb daca v-au trecut prin mana lucrarile privind numarul de aur ale lui Matila Ghyka(enciclopedist de origine romana : LE NOMBRE D'OR si altele), Ioan Ciofu(psiholog:NUMARUL DE AUR, MATRICE A UNIVERSULUI) si Max Toth/Greg Nielsen(piramidologi :ENERGIA SECRETA A PIRAMIDEI, cu referiri la pi=4/radical(phi) ?!

    RăspundețiȘtergere
  3. INVITATIE:
    http://www.stiinta.info/forum/index.php?topic=84.0

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Energie gratuita nelimitata

primele generatoare complete de HHO in Romania

Nanobobotii si demolarile turnurilor gemene din 9/11

USA tine pe loc evolutia tehnologica pentru propriile interese strategice

Zeolit - pompă de căldură

Zeolit in concentrator de oxigen

9/11 nu e o manipulare, e semnal de alarma ca suntem prost proiectati

Orgonu` lu peshte, aerogel si alte leacuri gen chi sau ORMUS

The Secret - and everything after