Reclame google

Gravitatia artificiala e o banalitate


Asa cum ati vazut magneti plutind deasupra unei bobine, poate ati vazut pe youtube experimentul in care o capsuna, un greiere si o broasca au acelasi comportament in camp magnetic. La inceput nu i-am dat importanta, dar aici am gasit explicatia. Evident, daca toate obiectele sunt diamagnetice, iar campul magnetic produs de o bobina poate transforma chiar si o fiinta vie in magnet (asa cum probabil se intampla si pe Pamant – sau poate asta e alt fenomen?) egaland gravitatia si facand obiectul sa pluteasca, prima aplicatie a fenomenului care imi vine in minte este gravitatia artificiala.



O singura nedumerire insa: ce te faci ca predispozitia de a deveni magneti e diferita in diverse materiale?

Comentarii

  1. De fapt tocmai acest aspect am vrut sa-l subliniez cand v-am intrebat pe e-mail daca ati parcurs capitolul referitor la J.Searl(mi-e totusi simpatic foc batranelul, mai ales dupa ce am aflat cate a patimit, cu toate ca...) din cartea lui H.Hartvig : e vorba de accidentul mortal al unui colaborator care s-a sprijinit de carcasa din fibra de sticla a unei "farfurii zburatoare", cu motor magnetic, printre primele ale lui Searl !

    RăspundețiȘtergere
  2. ...Mai este si cazul lui Belizal, unul din cei doi autori ai primului(?) manual de radiestezie, despre care s-a scris ca i s-a tras moartea din manipularea energiilor subtile . Sa nu uitam, printre altele, ca el a realizat asa-zisa bomba energetica, utila in primul rand la alungarea...rozatoarelor(in special a sobolanilor) pe o raza de cateva sute de metri etc., dar nu mai gasesc deocamdat titlul cartii de referinta(cartea in sine mi-a disparut !)...Mai caut si revin !

    RăspundețiȘtergere
  3. ...Cred ca asta e : autor Richard Bastide, cu subtitlul .

    RăspundețiȘtergere
  4. Cronica lumilor paralele
    Dezvaluirile unui initiat

    RăspundețiȘtergere
  5. Mentionez si aici cartea lui Hartvig : EXPERIMENTUL PAMANT !...Capitolul referitor la pataniile si experientele de inceput ale lui J.Searl .

    RăspundețiȘtergere
  6. Doar atat aveti de spus asupra acestui aspect?

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Energie gratuita nelimitata

primele generatoare complete de HHO in Romania

Nanobobotii si demolarile turnurilor gemene din 9/11

USA tine pe loc evolutia tehnologica pentru propriile interese strategice

Zeolit - pompă de căldură

Zeolit in concentrator de oxigen

9/11 nu e o manipulare, e semnal de alarma ca suntem prost proiectati

Orgonu` lu peshte, aerogel si alte leacuri gen chi sau ORMUS

The Secret - and everything after