Reclame google

The Secret - de ce?

Pentru ca legile universului sunt aceleasi indiferent de dimensiune/scara; doar pozitia/capacitatea observatorului poate diferi. Si legile astea spun ca fortele apar si actioneaza in perechi: actiune si reactiune.

Pentru ca statusul 'normal' este...  'non-existenta'. Ca si in cazul curentului electric 'negativ' (zero-point-energy), care circula, conform teoriei, in sens invers temporal, universul mobilizeaza o forta de sens opus pentru ca per ansamblu sa anihileze tulburarea produsa, revenind astfel la starea 'normala'.

E atat de simplu: daca emiti unde pozitive, atragi energii pozitive. Am auzit de atatea ori chestia asta. Dar a trebuit sa inteleg - the hard way. Iarta-mi Doamne necredinta!

Asa: unde intra Dumnezeu in ecuatia asta? Dupa cum spuneam, exista multe dimensiuni, iar perceptia fiecarei dimensiuni are loc doar pentru nivelele inferioare. Asa capata sens si channelingul care e o prostie daca vrei tu sa fie asa. Eu am vrut si asa mi-a fost :)

Si acum? Acum ca am obtinut ce am vrut, adica sa stiu, sa inteleg... - alte scopuri si tot inainte!

Ce mi se pare interesant e ca nu simt deloc nici o frustrare asa cum se plang unii, cum ca dupa ce obtin ceea ce isi doresc sunt dezamagiti ca trebuie sa o ia de la capat. Drept sa spun, parca simteam ca voi ajunge aici, dar parca nu credeam ca atat de repede si atat de simplu. Cu atat mai bine, ma pot bucura de restul razei. Iar daca cuiva ii foloseste la ceva blogul asta, inseamna ca si l-a dorit. Ii multumesc ca m-a inspirat sa-l scriu.

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Energie gratuita nelimitata

primele generatoare complete de HHO in Romania

Nanobobotii si demolarile turnurilor gemene din 9/11

USA tine pe loc evolutia tehnologica pentru propriile interese strategice

Zeolit - pompă de căldură

Zeolit in concentrator de oxigen

9/11 nu e o manipulare, e semnal de alarma ca suntem prost proiectati

Orgonu` lu peshte, aerogel si alte leacuri gen chi sau ORMUS

The Secret - and everything after