Reclame google

Cauzele bolilor - Lazarev

"Dacă jignim prin cuvinte persoana iubită putem să ne alegem cu un cancer la buze, la limbă sau gingii, iar dacă vom critica în permanenţă ne vom îmbolnăvi de hepatită sau cancer hepatic. Dacă ne vom supăra în permanenţă pe persoana iubită, pe sine şi pe soartă ne vom îmbolnăvi de cancer la piept, iar dacă vom gândi agresiv despre cei apropiaţi riscăm un cancer la stomac. Când nu iubim lumea înconjurătoare au de suferit plămânii."

Am banuit ca este asa, si bineinteles nu am crezut, cand am realizat ca boala este un avertisment.
Acum, intelegand ca e vorba de 'frecvente', deduc ca gandurile dintr-un anumit spectru produc afectiuni/tulburari caracteristice armonicelor spectrului respectiv (adica familii de tulburari).

Capata sens astfel si ciudata impartire pe zodii, grupe sanguine, personalitate, sau impartirea pe remedii din homeopatie.

Pe Lazarev l-am mai mentionat, ati auzit cu siguranta de el. Eu nu ma pot lauda ca l-am citit dar sunt convins ca tot ce as gasi in cartile lui are sens din perspectiva Unitatii Campului.

Ceea ce este interesant la el este insa finalitatea practica a cercetarilor sale. Mai mult decat The Secret, el nu numai ca dezvaluie lumii 'secretul', el alcatuieste si propune strategii concrete de recuperare etiologica a sanatatii. Din punctul meu de vedere ca medic, este ceea ce-mi doresc, o vindecare prin smulgerea si anihilarea sursei care a generat suferinta. Si tehnica ho`oponopono hawaiiana abordeaza aceeasi problema, dar de la un nivel mai putin 'stiintific', bazandu-se mai mult pe credinta mistica, ca si religia. Important este in final rezultatul, iar acesta este exclusiv in mana pacientului (cu rezerva ca doctorul poate si trebuie sa-l manipuleze uneori si sa-l ghideze in directia corecta). Personal nu ader la varianta cu ghidarea, conmsider ca fiecare are ritmul si timpul sau, ca are de suferit mai mult sau mai putin indoieli pana sa o apuce pe carea buna (cred ca acesta este pana una alta rostul acestei existente). Asa ca eu aleg sa informez pacientul, il sfatuiesc, ii ofer sprijin, iar el alege drumul pe care merge. Ca un avocat: ii iau banii oricum :D

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Energie gratuita nelimitata

primele generatoare complete de HHO in Romania

Nanobobotii si demolarile turnurilor gemene din 9/11

USA tine pe loc evolutia tehnologica pentru propriile interese strategice

Zeolit - pompă de căldură

Zeolit in concentrator de oxigen

9/11 nu e o manipulare, e semnal de alarma ca suntem prost proiectati

Orgonu` lu peshte, aerogel si alte leacuri gen chi sau ORMUS

The Secret - and everything after