Bineinteles ca merge si pe Logan, ba si pe Sandero
Aici am sa pun link-uri catre ce au experimentat ai nostri, inspirati de aici. Aceasta este o alta linie de experimentatori, circuitul este asemanator cu cel al lui Joe sau Meyer.
Logan pe gaz. Si diesel, motorul e practic acelasi, de la Renault. Honda. (link luat de pe softpedia unde se discuta deja aspecte practice ). Citroen pe benzina.
Nu sunt convins ca toata lumea a inteles importanta rezonantei. Unii incerca prin forta bruta, adica prin hidroliza simpla, la mai mult de 10A, ceea ce este... nepotrivit. Schema circuitului oscilant este extrem de simpla:
http://energiegratis.files.wordpress.com/2008/08/gatedpulsegen.jpg
[gallery] Aici gasiti chiar si un setup complet in limba engleza.
Logan pe gaz. Si diesel, motorul e practic acelasi, de la Renault. Honda. (link luat de pe softpedia unde se discuta deja aspecte practice ). Citroen pe benzina.
Nu sunt convins ca toata lumea a inteles importanta rezonantei. Unii incerca prin forta bruta, adica prin hidroliza simpla, la mai mult de 10A, ceea ce este... nepotrivit. Schema circuitului oscilant este extrem de simpla:
http://energiegratis.files.wordpress.com/2008/08/gatedpulsegen.jpg
[gallery] Aici gasiti chiar si un setup complet in limba engleza.
personal am optat pentru un circuit oscilant rezonant ca acesta http://alt-nrg.org/pwm-v2.html
RăspundețiȘtergerein ciuda aparentelor, el produce totusi hidroliza si nu cracare. presupun ca este posibila cracarea apei si probabil facilitata de acest circuit rezonant daca exista anumite conditii. ma gandesc la tuburile acordate ale lui Stanley Meyer si la frecventele Keely.
[…] Bineinteles ca merge si pe Logan, ba si pe Sandero […]
RăspundețiȘtergere